Den vida världens hunger lämnar aldrig dig

jag är olycklig. olycklig över att min dosa till internetbanken är till synes helt borta och att jag måste betala grejer för typ 3000 pronto. har bett pappa att lägga ut så länge, för än har jag inte ens till den futtiga lilla hyran på kontot. kul att inte ens ha råd med hyra ett par dagar efter löning... aaah. nu lägger jag alla mina förhoppningar på att den lilla jäveln kanske trots allt ligger i lägenheten och skräpar. om inte har jag verkligen problem. verkligen!!

usch.

är sjukt otaggad på arbetsvecka nu, men sånt brukar ge sig efter hand. inbillar mig att ju närmre våren vi kommer desto lättare kommer det gå att intala sig själv att vardagsrutiner är bra skit. än så länge skriker hela kroppen efter en soffhängarvecka. skabbigt.


bilder från igårkväll kommer nog lite senare ikväll alt. imorgon. vi hade kul allihop tror jag bestämt och en riktigt trevlig surprise ar att amalia kom förbi och hängde med ut! wii


nu måste jag packa. något jag förövrigt hatar mer än mest.


hej




Kommentarer
Postat av: den farliga

Vill du ha pengar kontant eller att jag sätter in på konto?

2011-01-30 @ 21:44:47
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0