flipping a coin

braaa karin! i samma avsnitt som muskebaberna och pirayan med motorsåg.. och ormarna. asbra!


är så sjukt trött. värre var det dock på eftermiddagen när jag var mella mina två arbetspass. städade och handskurade golvet i hela lägenheten, dammade och plockade i ordning. hängde upp kläder ocg tväddade speglar. jorå.

nu ska jag kolla på the notebook som jag lånat av minéa. bäst att göra det nu så att jag kan lämna tillbaka den när vi ses tomorrow.


nu torka håret, sen film


jag håller på att bli förkyld. fab

bara jag som tyckte att rebecca o fionas utklädnad på grammisgalan var kul? när jag väl kom på vilka de föreställde var det ju awesome!

jaja


godnattis

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag fattade inte att de var utklädda

2011-01-26 @ 19:59:14
URL: http://nittiokvadrat.wordpress.com
Postat av: Josse

nej vad var de utklädda till egentligen?

2011-01-26 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0