håller huvudet högt

har lite jobbångest inför imorgon. med tanke på hur långsamt dagen i torsdags gick med sophie, som ändå är ett väldigt bra sällskap, bävar jag för hur klockan kommer snigla sig fram imorgon med jocke. man hinner med många schlagerlåtar på sex timmar!

syster erika har gjort en ny design till sin blogg. headern är farligt snygg and you know what? bilden har hon målat själv. det är en tavla i akrylfärg, som jag dessutom paxat. den är med andra ord så gott som min. wiho! vart inspirationen är hämtad ser man om man läst den långa vägen ut ur helvetet av marilyn manson.


well well.

i övrigt har jag haft en bra vecka hittills.

hört rykten (mamma) om att andreas ska börja plugga. tell me andreas, japanska, var det så? :)


nu ska det ätas. mat halleluja amen!





Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha helt sjukt! Din mamma lovade ju att inte berätta... Men du är korrekt informerad, Japanska it is. Nu väntar vi spänt på vad Johanna ska hitta på i vår (läs: hela sitt liv) ;)

2011-01-06 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0