high heels have got me falling down on my knees

Man skulle kunna tro att det varit laundry day hos den kanadensiska skogvaktarkåren. det har det dock inte vad jag vet. det är jag som torkar tvätt en söndageftermiddag..



sitter nu i min ensamhet i lägenheten och filosoferar. tittar på monty python-sketcher på youtube och väntar på att saris ska komma och hänga med mig. morden i midsomer och kanske lite temys.

det var väl egentligen det hela frånb mig idag.

imorgon blir det först jobb. osäkert vad jag ska hitta på dock eftersom hon jag vickar för jobbar hela dagen istälet för bara halva. har dessutom hört smårykten om att jag ska jobba hela dagen imorgon vilket ju inte går. det får lösa sig.


adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0