i can't get no satisfaction

Okej OMG: Dressman ska göra en major kampanj/kollektiongrej tillsammans med....... STONES!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vet inte om jag någonsin kommer kunna ta jagger med crew på allvar igen. Hur, varför, hur, varför? Inte som att stones behöver pengar. Inte som att dressman med alla sina ekonomiska medel skulle kunna få stones ombord på något sådant (om dessa inte tagit stor mängd olagliga substanser).. trodde jag. tydligen blir man sell out på gamla dar..

skämmigt är vad det är.

dock kan det hända att det kommer lbi en fet kollektion designad av de gamla rockrävarna. tydlgien ska de återskapa sina gamla turnétishor från 60 och 70-talet. värt att kolla in kanske? I love t-shirts i herrmodel.




en taxi blev överkörd av uppsalatåget imorse. två dog. otäckt.

imorgon tänkte jag försöka hinna med 11.10-bussen. idag slutade jag jobbet 11. bad! får se till att mosa på och be en bön att sista posten kommer tidigt, annars blir det 13.15. pissigt



adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0