love grows where my rosemary goes

de röker på på tv. spännande!

jag vet andreas. förlåt!! jag känner mig sjukt pissig. du får hänga med någon av de andra som skulle med. hälsa mr. H ;)


någon i huset håller på och flyttar ut. snart måste jag börja fundera lite kring ny lägenhet om det nu blir så att jag måste flytta ut nån gång i vår. just i detta nu skulle bryggeriet vara sjukt smidigt. tio minuters promenad till det ena jobbet och typ 10 sekunder till den andra. åkra skulle vara suicide. åkra är alltid suicide.

om tre timmar och tre kvart börjar jag jobba igen. ett morgonskift och ett eftermiddags/kvällsskift. faktum är att jag inte vet exakt när jag slutar, men det lutar åt 18. sjukt fett.


återstår att se vad jag ska svänga ihop till lunch.. kan nån ge mig en komplett veckomeny please?




apropå ingenting, ibland undrar jag varför jag kunde få vara ung på 70talet istället?



adjöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0