man måste tiga för att vara sann

du måste vara liten för att vara stor


jag är nästan lite taggad på att flytta. kanske är det min rastlösa sida som pockar på uppmärksamhet.

med undantagen jobb, matlagning (nåja, nudelkokning), och snabb icke fullbordad städning så har jag nötit samma soffhörn hela dagen. skoja förresten! jag var till coop också! well done, idiot.

tanken på att huset är fullt av syskon att hänga med där hemma gör denna tristess almost outhärdlig. och härifrån ska jag inte förrän på fredag. uh.


ikväll är det desperate romantics!

det suger att tv är så genomkasst egentligen. vad skulle folk för typ hundra år sedan tänka om de såg mig ligga och glo på en svart låda som sprakar när man lägget handen mot den? att jag var dum i huvudet förmodligen. vem säger att så inte är fallet?


nu ska jag gå runt ett tag för att itne få blodproppar i benen.

vet inte varför jag ens uttrycker min passivitet här. fruktansvärt oattraktivt.


tanken på att det bara är måndag dödar mig sakta men säkert.


adjö

Kommentarer
Postat av: Josse

åh har du hittat någon intressant lägenhet? ring moi om du behöver flyttpackningshjälp (ord?), är en av de väldigt få personer i världen som uppskattar sådana nöjen en finfin kväll ;)

2011-01-10 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0