scary monsters and nice sprites

är sådär skönt glad som man nästan bara är när man kommit hem från jobbet. Nu blir det dessutom softa dagar framöver med bara eftermiddagsjobb. sovmorgon varje dag!

karin kommer hem i helgen och vi ska hänga. sånt är bra. något annat som är bra är att mamma hittade min bankdosa. sjung halleluja och prisa gud!

något som är mindre bra är att jag fått en räkning från radiotjänst, trots att jag fortfarande är skriven hos mina föräldrar och då inte ska ha nån egentligen. tack för det. verkligen. för jag har ju pengar så jag bara kan strö omkring mig....

fyfan.

fri television is the shit, utom när man måste betala för det..

hehe


top model eller klass 9A? det är frågan.


nu en macka. hungern smyger sig på.


en dum grej med dubstepmusik är att man får panik av att lyssna på det när man inte är jävligt pigg eller full. skrillex när man är så trött att ögonen går i kors är verkligen ångestframkallande.


faster skrev just på facebookchatten. spejsigt!



adjöhö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0