that's life

Håller som bäst på att "komma ner" från en kaffetripp. jag och koffein equals hjärtklappning, tung andning, håglöshet och viss ångest. jag borde låta bli, men det är ju så god damn tasty! just nu darrar mina händer, min tunga känns svullen och jag orkar knappt hålla mig vaken.

ett glas vatten, lite druvsocker och knäckebröd will do the trick tror jag.

Imorgon ska jag bli bjuden på lunch på stan. varje mål jag slipper svänga ihop själv bringar glädje till min själ!

Idag gick jag och erika in för att piska på axel i monopol. det brukar vara nästan omöjligt, men idag lyckades vi bra. eller ja, på slutet var det jag och axel mot erika, för hon förvandlades från vänlig och givmild affärskompanion till en girig rödögd tokkapitalist. hon blev staten, kapitalet och allt däremellan. sånt gillar vi inte.


jag saknar fredagskänslan. den är så underbar! typ som att vara kär.. eller asså.. det vet jag egentligen inget om, men det är så jag tänker mig det. som att inget i världen kan sabba ens inre lugn och inte ens att slå lilltån i matbordsbenet kan torka av leendet på ens fejs. men jag vet inte. kanske är det att tro för mycket om kärleken...


morden i midsomer med en kopp te vid nio. jaa!


Idag var det två år sedan vi satt på planet ner mot tanzania. gaalet!!


adjö



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag och Sara pratade om det idag. Helt sjukt! Färsk ananas Mmm..

2011-01-16 @ 20:36:55
URL: http://nittiokvadrat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0