endlessly

okej, då gör jag ett förtydligande angående den i förra inlägget nämnda DJ-duon.


rebecca & fiona på grammisgalan. utklädda till:

Oskar linnros och daniel adams ray!
  


vid ett ska minéa mötas upp på stan. såg filmen igår. var typ uttorkad när de två timmarna var till ända. jag grinade till en film! ujuj. det händer inte ofta inte. fin var den iaf.


har slut på fantasi när det gäller käk. antingen kilar jag till coop och köper grejer, eller så äter jag pasta och köttbullar idag igen. känns trist, men inte dör man väl av lite ensidig kost? :S


imorgon är det fredag! "bara" tre arbetspass mellan mig och lite helgledighet, uffh. och nästa vecka blir än slitigare. Gosh. folk börjar bli sjuka på jobbet också. inte kul. vkänner att jag är på g också. förkylning på ingång. piss.


adjÖ

Kommentarer
Postat av: josse

Jaha!! haha riktigt grym "utklädnad" ju, nu när jag äntligen fattade heh

2011-01-27 @ 16:36:48
Postat av: Karin

Hm har inget minne av att ha sett dem :p

2011-01-31 @ 02:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0