Venus in furs

en postsorterares reflektioner del 1: i sala bor det a shitload of personer med efternamnet Myrberg. Även Söderberg, och Westman/Vestman är vanligt. När jag tänker på det är mitt eget det också.

Gluttar på på spåret. JAG KAN EN FRÅGA NU!! oh shit! rätt svar på A är The Velvet Underground och Christa "Nico" Päffgen!

tack Gud för att jag får känna mig lite smart idag också. Mitt musiknörderi sometimes pays off! Jag kan till exempel tillägga att Nico fått låten "I'll keep it with mine" av Dylan (för sex tror vissa.. man vet ju aldrig, hrm hrm) samt att hon dog när hon var ute och cyklade.


Minéa hörde av sig och gjorde mig uppmärksam på att det blir äventyrande i gruvan för personalen. fett kul! att gå där ingen vanligtvis går är spännande det!


nu ska jag aktivera mig i form av streching. nåt måste man ju göra

dessutom fick jag lite velvet underground-abstinens. venus in furs är ju sjuhuukt bra!


adjöss






Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hur dog hon?

2011-01-11 @ 18:31:33
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar linnéa: ja asså det står lite olika beroende på var man läser, men drogpåverkad med vätskebrist, slog i huvet och blev skadad. dog typ av inre skador i huvet tror jag.. eller nåt sånt. lite weird.

2011-01-11 @ 19:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0