we're bound together

NU är jag äntligen nere på andra lagret i chokladasken!! ett steg närmre en sundare livsstil. samtidigt ett steg längre ifrån eftersom jag ju fortfarande planerar att äta upp även detta lager.. uhf!

jag såg ingen av filmerna jag valde mellan igår. som så ofta annars tog jag en tredje. elephant, hette den. handlade om columbine high school massacre. den var okej, men ganska innehållslös egentligen. kort var den också.

klockan är nästan ingenting. 16.20 ska jag se desperate romantics. ska även hinna med att städa lite, annars är det ingenting på dagens schedule. jobbat har jag redan gjort som bekant.. kan hända att jag begraver nästan i den nyinköpta boken. kanske..


jag vill ha vår nu!! varmt, ljust oich mysigt. sen blir det studenter och annat kul. måste dessutom tänkta över diverse jobb och försöka pussla för att få som jag vill. kan bli riktigt bra det här. dock måste jag eventuellt snart börja se mig om efter annat boende. så svårt när man inte vet hur det blir. vet bara att bli utan lägenhet i sommar vore en katastrof nästan värre än death itself.


adjÖ




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Och även om det vore trevligt skulle det ju onekligen bli ganska trångt om vi bodde hos Minéa alla tre... :)

2011-01-04 @ 13:35:16
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/
Postat av: Karin

Massacre eller hur var det?

2011-01-04 @ 13:57:23
Postat av: Minéa

Men! Finns det hjärterum så finns det... :)

2011-01-04 @ 14:58:58
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0