what's funny then isn't funny anymore

Fick bilder av karinskalle på hur jag såg ut senast jag var ut (dvs 23e december, mitt sociala liv har stannat av lite, om man säger så):





inte är det några mastershots, men jag vene. var lite ute efter freakshowgrejen och jag tror det blev bra. kände mig snygg och människor tittade. flera berömde min stil. gött

en sak har vi iaf lärt oss idag. jag blir inte bra på bild. jag måste upplevas..

skämt åsido. imorgon är det fredag och jag har räknat ner hela veckan. slippa mitt fängelse till lägenhet och åka hem till mitt "riktiga hem". det är inte normalt att vid 20 inte kunna släppa taget, jag vet det.

idag planerar jag att för andra gången i mitt liv titta på harry potter 6. är verkligen inte mycket för fantasy, det ska gudarna veta. så mycket som jag och mina vänner drivit med rollspel, lajvande och fantasynördar har nog inga gjort. dock tycker jag om HP när jag är på rätt humör och sagan om ringen är så sjukt välgjord att man kan bara inte hata den!


nu ska jag räkna över mina finanser litegrann. kanske är det så att inköp kommer göras inom en snar framtid.


aloha


We're going nowhere and we're going there fast
J.C



Kommentarer
Postat av: den farliga

Sjukt snygg var du! Tittar man snabbt tyckte jag du nästan såg ut som Lisbet Salander, och ta det positivt! ;)

2011-01-13 @ 21:33:57
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0