i dream my days away

Det går inge bra med min nya livsstrategi. har smått trembling legat och tittat på edward scissorhands. märk väl att jag darrar! typ som att jag har abstinens. jag är plockig, rastlös, har konstig hjärtrytm.. shit. jag är värre däran än jag vågat känna efter. att jag dessutom nu lämnats ensam är väl bara bäst. ingen att prata med, ingen att hitta på nåt med. till råga på allt har bästa cykeln punktering. helt platt. åååååhhhh

erika har glömt minneskortet till sin telefon hemma. tror jag. iaf ett av dem. får hålla i mig så att jag inte börjar lyssna på broder daniel. då vore det klippt.

lekte med en hatt igår. en hatt som for once var för stor för mitt annars groteskt stora huvud.



penelope cruz i pirates? nehe inte det?

jag har iaf raka tänder...




postbilen ville skada Huffe för att han stog lite för nära postlådan. det tyckte jag att han skulle låta bli, så det blev inge. bra va amalia?


Kusinen Tove är mitt object of envy just nu. emmaboda nästa helg OCH england i höst. hon är en sån som bara hoppar ut i det okända. flyttar till barcelona, och nu till england. jag vill ha lite mer av hennes bekymmerslöshet ibland. men emmaboda.. dammmn. hade jag jobbat på gruvan hade jag fan fixat det, men nu.. no can do, bara att svälja. 


nu ska jag ta min mosiga kropp och tvinga den till aktivitet. att inte vara kapabel att kunna rensa sin egen hjärna ibland är mitt största handikapp.


adjö

 

Kommentarer
Postat av: Fobbe

Jag brukar verkligen (helt sant!) gömma mig för brevbäraren, om jag är hemma och ute trädgården när han kommer. Min postlåda sitter (sedan typ 1987, eller nå't) på en cykelbana, vilket tydligen retar upp vissa av brevbärarna här. Jag blev tillsagd sommaren 2008 och har hållit mig undan sedan dess...

2011-07-18 @ 00:55:08
URL: http://andreasvollmer.blogspot.com
Postat av: den farliga

haha det var tur det! Idag står det en annan röd bil där, men den är inte min!

2011-07-18 @ 08:48:52
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0