it hurts to say, but I want you to stay...

...sometimes, sometimes.

det börjar bli tjatigt nu, men ÅH vad strokes var nice i fredags och vad jag gillar dem!


ska snart lägga mig på den nybäddade sängen och avnjuta ett avsntt av gossip girl. eller nej, jag ska sova till ett avsnitt av gossip girl. är jättetrött efter att ha gått upp fem och jobbat sten(nåja)hårt.

måste hinna duscha och laga mat. är osäker på hur man gör den maträtt jag ska göra, men det är väl bara å köra på känn. kan itne va så jävla svårt. ungsbakad lax med haricots verts och färskpotatis ska det bli.

det slog mig nu att det nog var första gången jag nännde en maträtt sådär pass utförligt i min blogg. detta är sannerligen inget forum för de kulinariskt lagda. det vet alla som tittat i mina köksskåp.


det sliter hårt att jobba på posten. det går det verkligen. jag kommer aldrig kunna välja ett av mina jobb om jag måste. när jag jobbar på det ena vill jag vara på det andra och tvärtom. svårt det där. kanske ska se mig om efter ännu ett?


ikväll kommer det brudar hem till mig. klassreunionen blev en klassreunion plus emma. synd att jag inte visste det igår när mamma kom med stolar. en får helt enkelt nöta balkongmatta!



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0