jag är nästan där

vad bra det känns att vara sådär äckligt glad som jag är nu. det var så längesen! eller nej, det var det inte, men den senaste veckan har jag varit som i ett rus, fast helt nykter.

snart kommer några av mina favoritflickor till mig och dricker rosé. jag ska tänka bort att jag jobbar imorgon och att jag har alkolås på postbilen... det är det man har yngre kusiner till och det är därför man jobbar på samma jobb. ett blås är vad min kärlek kostar ;)

det går dåligt för min lax förövrigt. den myser i ugnen och var inte alls klar efter tio minuter som mamma sa. eller så är det kanske så att mamma i hela våra liv lurat i oss halvrå fisk..? nu har den varit inne i dryga tjugo och jag vill fortfarande inte äta den. kan ju åka på vad för sjukdom som helst. nån könssjukdom som florerar på fiskodlingarna eller vad som helst! fasa!

nej, nu är jag hungrig. let's ta tjuren (laxen) vid hornen (fenorna)!


adjöken adjö



Kommentarer
Postat av: josse

jaså där ser man, ett blowjob beställt :) (hehe)

2011-07-06 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0