jag har gjort det här så länge, jag kan lika väl fortsätta

.. låten i mitt huvud just nu. ingen favorit, men helt okej. daniel adams gay. eller förlåt. ray.


idag körde jag över en ekorre med bilen. det var inte kul. det färgade helt klart min dag. en nasty avslut på en rätt fet dag. jobb från 6 till 14 och därefter fika med julia och lite linnéa.

en ofet grej är att jag nu jobbar sega eftermiddagar resten av veckan med undantag fredag. att vilja krypa ur sitt skinn flera gånger om dagen för att man helt enkelt inte har nåt att göra är inte skoj. inte heller att somna under sista timmen för att man är ensam kvar och bara ska vänta på att klockan ska bli 18 och du får göra det sista och sen gå. nej du.


usch. ekorrmörderskan ska nu sätta mig och sörja lite i soffan med erika. hon var också med om traumat. fyfan!


hej

Kommentarer
Postat av: Fobbe

Tänkte trösta dig med att lista upp vad jag har kört ihjäl genom åren:



1. Hare

2. Rådjur

2b. Älg (Ej kroppskontakt. Hann bromsa, vilket kanske var tur...)

3-7. (möjligtvis 8) Möss och sorkar

8-10. Fåglar

11. Igelkott

12. Rådjur (igen, på väg hem strax efter engelsklektion med din syrra tror jag, förresten.)



Känns det lite bättre nu? Tänkte väl det. :)



Din blogg är mycket underhållande. Får jag länka den hos mig?

2011-07-12 @ 03:23:35
URL: http://andreasvollmer.blogspot.com
Postat av: Juppe

Den kanske hade skitdålig karma

2011-07-12 @ 11:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0