one night of magic rush

sitter och har den där känslan att nåt snart ska hända. att jag har en deadline och att jag måste hinna med saker. det är en bra känsla ibland. idag till exempel. är hemma och är lite hundvakt och ska åka tillbaka till stan så fort tillfälle ges. vid fyra kan det hända att folk bärjar trilla in igen. failade just grovt när jag skulle tända eld för att få varmvatten, så nu stinker jag rök. handy lady. får duscha i lägenheten I guess.

nu har det ändrat sig och ska tydligen inte regna ikväll. fab! har dock fått en kreativitetslåsning när det kommer till att sätta ihop en bra outfit till kvällen. vara lite galen med färg? vara safe och ha helsvart? hatt? nya kängorna? pistols? smink? uppsatt hår?

svårt det där. vill inte vara over dressed, men heller inte under dressed.

jag gillar inte särskrivningar. inte ens i engelskan.

lutar åt svart. ljusblå-grå stickad kofta eller svart kofta i mesh (ja, genomskinlig). svarta skor eller bruna skor?


det här suger ju.

haha.

äta lite tror jag.


adjöken


Kommentarer
Postat av: josse

helt klart helsvart, sååååå snyggt och är aldrig fel.

2011-07-30 @ 17:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0