they'll find a way to make you pay, and to make you toe the line

Igår välte en gubbe (troligtvis full som ett ägg, för jag såg honom raglandes idag igen) på cykel in i en häck nedanför huset. idag när jag var på väg hem från jobbet spydde en brud världens megastörsta spya över gångvägen. just nu dunkar det punkmusik över hela området. hur svinhögt som helst. jag älskar jakobsberg....

det kunde varit värre dock. jag kunde ha bott i västerås. idag kickar power meet igång vad jag förstår. en stor omväg runt den staden denna helg känner jag.

gårkvällen med vin på balkongen blev riktigt lyckad. har bara varit liite bakis på jobbet idag och jag tog dessutom moppe för att slippa alkolåset. mheheh.








efter en sjukt varm dag ska jag nu in i duschen. har längtat sen klockan 1.



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0