tonårsdrömmar

erika läser högt ur en biografi on Noice. jag ska köpa ett gäng böcker efter löning. sätta adlibrisslavarna i arbete.


fjunmustachrock = gyllende tider (tydligen. erika igen)


josefine skulle inte kunna vistas i min lägenhet ens i två sekunder just nu. inte tove heller. det ligger jordnötter och skräpar överallt och har gjort i en vecka nu. det har varit dags att städa lika länge, men vem orkar? imorgon kommer dock mormor o morfar på kaffe. slutar halv sju och måste då alltså racerstäda eftersom jag spenderat denna kväll uppe vid månsan med erika och axel. mat och glass. galet gott!

förövrigt har jag namnsdag imorgon. förväntar mig jättemånga grattis..

okej, jag kände mig modig och skulle leta på en läskig bild med tillhörande musik, som typ är det vidrigaste klipp som finns. anledningen var att den kom upp till diskussion på en fest, och jag sa att jag kunde göra ett försök att hitta den. hade ingen aning om vart jag skulle börja, så jag youtubade "scary faces". nu mår jag jättedåligt. jätte verkligen. fan. rädd är jag också. typ som igår när jag och pappa tittade på slutet av en skräckfilm där det var folk som var fast i en ubåt med lite syre och en äcklig demon.. typ.

ja jag är lättskrämd.

nu ska jag bläddra i en klädkatalog.


adjö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0