I don't want to waste your time

soffhäng med erika och axel. slutade ett idag och har sen dess städat upp the major mess i lägenheten och sen haft en lång, skön dejt med kudden. ska nog med lite tur orka titta på hela HP7 pt1 hos minéa ikväll..


snart ska det lagas mat. första och sista gången erika fick bestämma mat. utanför dörren stog hon med fläsk i ena handen och bruna bönor i den andra. sjukt.


så långt orkade jag skriva igår. jag är committed så det är kusligt.. hrmp.

filmkvällen var nice. bacardi razz åkte fram och rätt snart blev jag lite slirig. mitt i veckan. ujuj. jag hade kul iaf, och det är väl det som är meningen med allt, eller? hällde ut den halvdruckna vintetran jag hade i kylen nyss. lika bra att inte ha nåt hemma såhär på sommaren.

imorgon är det fredag och det gör mig glad. känner inte att jag desperat behöver helg, men det är alltid skönt som fan när det kommer. faktiskt så känns det nyss som att det var helg. en bra en var det, den förra. denna blir betydligt lugnare. som det ser ut nu iaf.. heh.


jag har en gnagande känsla i mig idag. den kom igår och kommer säkert vara kvar ett bra tag framöver. fan.

man ska aldrig lita på något eller någon, barn.

nu bifogar jag även en låt.



bra som fan.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0