vi lever alla med känslan att falla

en bra grej med att köra post är att man lyssnar mkt på radio och äntligen blir lite uppdaterad igen. rent musikmässigt, men även när det kommer till nyheter och stuff. att äntligen kunna lägga in en kommentar, eller ett argument hämtat från nutid, inte tre år sedan..

idag har inget utöver det vanliga inträffat. inget direkt värt att skriva om. christoffer hängde kvar tre o en halv timme efter att han slutat och häll mig sällskap. emil o andreas var även de inne ibland och snackade lite. jag älskar att ha kul på jobbet och hatar att jag inte är där nästa vecka eller veckan efter det..

önskar att jag åtminstone hade haft en kul bild, men inte heller det har jag lyckats åstadkomma..

sitter och väntar på att julia ska svara på mitt sms, att håret ska torka och att fiskpinnarna ska bli färdigstekta.


vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer

gillar den låten. svenska björnstammen is nice.


adjÖ


Kommentarer
Postat av: Minea

Men hallååååå.... du får ju ha kul på jobbet med oss istället. Och inte tror jag det är nåt nerköp :P

2011-07-26 @ 22:25:03
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0