we're all stars now, in the dope show

Erika har mer eller mindre tvingat mig att kärna ur körsbär som hon plockat. jag gjorde fyra liter, nu är jag död. hon och pappa håller fortfarande på. för de som inte vet görs detta enklast med hårnål. jag har spår i fingrarna efter den där nålen.


har inte ätit mer än frukost, så jag är lite instabil. lite mjuk i huvet. har lyssnat på p3 ett tag idag, direkt från hultsfred. jag är inte avundsjuk på de som är där. regn, kyla och lera. mys mys.

ska snart hoppa in i duschen och senare ge mig av till gruvan där det ska hängas med vänner. i duschen hoppas jag även att en massa obehagliga, gnagande känslor skafölja med ner i avloppet. jag behöver ömsa skinn nu, känna mig stor och värdig att vandra på jorden.

helgerna är för korta.

livet är för kort.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0