why are you running?

igår hade jag en stenhård dag. verkligen. när jag kom hem var jag dock hundra gånger lättare i hjärtat än jag varit de senaste dagarna. det var precis vad jag behövde. skitmycket jobb och ingen tid att tänka på de egna tankarna. helt perfekt!


varning för random tanke: att få kass karma och återfödas som kiwifågel måste ju vara en riktig jävla bestraffning från ovan! varje gång jag ser en kiwifågel får jag sån ÅNGEST å dennes vägnar. fatta att se ut att behöva vingar/armar så sjukt mycket, men att sen inte ha det! att ständigt gå framåtlutad så pass att du nästan tippar framåt. fyfan. hur tänkte evolutionen då, darwin?

(bildlänk för er som inte vet riktigt vad jag pratar om)



på mitt jobb finns det de som är lite förmer än alla de andra. jag bland annat:


undrar varför det känns så mycket bättre att sitta på denna stol än på alla andra stolar?


sen finns det paket som skapar ett visst öppna-begär:


jag menar, säger tulldeklarationen att den innehåller en gnom... man blir ju SJUKT nyfiken!


sen finns ju även paketen som inte skapar särskilt stort öppna-begär:


kommentarer överflödiga.



är förövrigthemma hos familjen. äter gratis mat och tittar på tv med sällskap. så gött!


adjöken

Kommentarer
Postat av: Fobbe

Tja...hade kanske varit ännu bisarrare om tomten och satsen varit i samma paket...

2011-07-20 @ 00:42:12
URL: http://andreasvollmer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0