you are gone, it makes me happy

väntar på karin och fredrik. har fortfarande sovkläderna på mig, så iofs vore det great om de inte kom precis just nu..


okej, slottsrundvandringen var bara nästan så seg som jag väntat mig. eller, själva slottet var kul, men att det sen skulle hittas på så mkt annat tjafs föll inte mig i smaken. mycket på grund av att mitt blodsocker fick för sig att det vore kul att störtdyka mitt i allt. värdelöst.

verkar som att jag har en bra vecka framför mig. vädret som skulle bli nice har nu ändrats och ska bli shitty, men det verkade vara okej på onsdag kväll, då det verkar som att det ska hittas på lite kewl. om inte juppe ska jobba. då blir jag gråtfärdig. nej, men nästan. eller jo, det blir jag.

nu har jag fan bråttom. tandborste in i munnen, nu!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0