12:51

folk på facebook verkar fira midsommar. det gör inte vi. med det menat min familj och axel. axel sover, för han ska jobba natt. inatt och två nätter framåt. är inte avundsjuk!

imorgon ska jag sova första natten i lägenheten. börjar 8 på söndag så det kändes liksom rätt.


...
här hade jag skrivit asmycket intressant, men sen tryckte jag på sudden (har den nåt namn? den som heter c på sony ericssontelefoner) utan att ha markören vid texten, så explorer backade bakåt. KUL DÅ.
...

axel kom just in: ÅH spelar du kungen? -nej, spindelharpan. Vad är ditt rekord på antal drag då? - vet inte, nånstans mellan 150 och 200 (två färger nu you people). Ofta man inte kan klara det på två? öeeeäöh nej! varpå han medan han vänder om och går säger: ...säkert nån korean som har gjort det..

om nån har så är det ju säkerligen en asiat. krävs inte många sökningar på youtube innan det kan utrönas att asiater må vara något av det nördigaste som existerar när det gäller att bli skitbra på helt oväsentliga but yet supergalna grejer!




nu ska jag följa med de andra ut och gå. ska rafsa åt mig sju sorters blommor också. i år ska jag dock INTE glömma de i frysen! (don't ask)


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0