Allt vänder om igen

vad fint det blir i mitt nya hem! var förbi efter en sväng på le systembolag och en tur på gallerian med lillasyster M (som haft spray tan på sina ben och såg ut som en morot). morfar tapetserar så fint så. kan hända att jag gör hallen senare av bara farten, haha.

sitter nu och försöker bota en huvudvärk som nog kommit ur en djup skreva i marken. från helvetet med andra ord. den måste bort tills imorogn nä rjag och adnreas ska ha hans om 60 kids nere i gruvan. åååh ångest! att jag har de öppna turerna EFTER det gör inte tillfrisknandet snabbare I can tell! tur att torsdag blir softare än lambipapper.


idag gick jag tre steg bakom julia och hennes följeslagare ett helt kvarter på stan. det var massa andra människor runt, annars hade jag ropat nåt kul. istället lät jag the moment pass by och tog höger i nästa gathörn när de gick vänster.

nu måste jag plocka ihop grejen inför imorgon. och dricka vatten. och sova, om det går.

damn värme


adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0