dry my eye

jag har strandat lite. grus på magen så att säga. inga midsommarplaner gör att denna ganska mysiga helg brinner inne i år igen. synd. folk jobbar, så även jag (på lördag men kom igen, ingen orkar vara trevlig dagen efter fest). millis ska laga god mat som tur är. annars hade jag nog emigrerat och glömt bort att det är midsommar.

håller på och syr. på symaskinen. det går skapligt, men orken tog slut när det inte blev rakt, så nu ligger projektet på is.

jag kan aldrig fullfölja nåt jag börjat. det verkar bara vara en sjuk omöjlighet. varför?


nu är det mat. första gången idag om man räknar bort en liten hög makaroner och en halv soltorkad tomat.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0