hurts

för trött och för hungrig för att orka skriva egentligen.

har haft en världsbra dag med kusiner, systrar och axelbroren. har åkt i hans skruttsaab för första gången också. han har fixat ljudet lite. högtalare och baslåda taget från datorn, en högtalare bakom varje framsäte (i fickorna som finns bakpå), en skarvdosa på golvet i baksätet, baslådan fastsatt med gaffatejp i bagaget, allt ihopsatt med sladdar och sen in med i-phonen. maxat. lyssnade på kiss, primitives och sounds. förvånansvärt skitbra ljud!



snart brister mitt skinn av flera anledningar.

imorgon har jag de öppna turerna på min lott. tur att minéa jobbar repan!


erika sitter och tittar på mig och sparkar igång en liten stress. jag känner mig som en get som är på väg att bli ihjälstirrad.

karin och sara har det förmodligen betydligt trevligare. de lyfte mot rhodos idag. under tiden de är borta ska jag flytta ur saras lägenhet helt och hållet. förhoppningsvis. beror lite på the amount of jobb i veckan.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0