it's just an illusion

jus tnu är det 1000 kilo stress här. mamma har som vanligt sparat mycket av det mesta till sista stund. har blåst ballonger så kinderna värker, har tagit bort hundhår ur soffan, blåst serpentiner, bakat bröd, vässat pennor (ja?)... nu är jag seg som fan i värmen. satte mig och skulle lösa en sudoku, som skulle vara "lätt" enligt the master som kunstruerat den. det sket sig relativt snart och som vanligt löste jag med bläck. så det blev ett tjockt blått kryss över eländet.

jag måste hinna med en jävla massa grejer. bland annat fila fötterna och raka benen. drygt. ikväll få rjag dock träffa både tove och karin för första gången på aaaages.

wiiii



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0