life in plastic, it's fantastic

har idag hunnit: kliva ur sängen, gå direkt till bilen (jag överdriver inte ens nu!) och kört till västerfärnebo och tillbaka på 16 minuter.

jag är med andra ord vaken.


antingen är jag gammal, eller bara sjukt otränad när det gäller gränstänjning (uttala det tio gånger snabbt) för shit vad seg jag känner mig. gick och la mig prick 02.00 inatt och sov till nästan nio. sju timmar borde räcka för att hålla vilken pensionär som helst pigg, men tydligen inte mig.


-.-

nu ska jag gör aiordning nån form av föda. skaka liv i syster och börja packa bilen.

förövrigt har mammas bil motorfel upptäckte jag nyss. hon ska alltså sväva till västerås idag?

kul!


adjö


Kommentarer
Postat av: den farliga

först tänkte jag färnbo -sala på 16 min, samtidigt blev jag inte jätteförvånad eftersom det var du, men sen tänkte jag efter ;)

2011-06-01 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0