oh sadness i'm your girl

idag tittade julia förbi på jobbet. iaf tror jag det. det hände under ett så häktiskt ögonblick av min arbetsdag att jag nu i efterhand fick försöka komma ihåg om det var på riktigt eller om det var nåt jag bara inbillat mig. jag är dock ganska säker. hon hade svart byxor, solglajjor och rosa läppar. vad som hände på mitten av hennes kropp har jag ingen som helst aning om dock.




det är eventuellt lite varmt just nu..

dammmmnn



axel fick körkort idag och han ska få skjuts mig till världens ände och tillbaka. nu är det pay back time!


adjö

Kommentarer
Postat av: Minea

Jeeeeesus! Det är varmt det!

2011-06-08 @ 20:22:15
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: josse

vitt slappt linne hade hon, såg henne på hm hehe

2011-06-09 @ 13:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0