Please don't slow me down if I'm going too fast

har lyssnat på strokes med millis. hon gillar tydligen reptilia så pass att vi lyssnade på den tre gånger på rad.

imorogn är det en vecka kvar tills det blir strokesspelning IRL! känns helt sjukt och jag är så pepp att jag kommer börja grina av känsloanstormningen så fort de drar första ackordet. stackars julia kommer få med sig något av ett vrak till PL. hon kommer å andra sidan grina på håkan hellström. det ska inte jag. gillar inte hans senaste platta. på dylan kan jag inte lova nåt dock.


önskar att jag hade godis eller glass. vad som helst som är onyttigt och smakar förjävla gott. behöver en liten pepp nu, för såret på mitt ben dunkar, är rött och så ömt att jag skrek högt när mamma ville tvätta det. hade det varit för hundra år sedan hade det nog varit läge för sprit och fogsvans...

ajaj



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0