sing it out loud, gonna get back honey

hunden har sprungit med sin lina runt mina fötter och dragit åt så jag har ett brännmärke på benet som gör så ont att jag haltar. det sträcker som fan när går så jag ser ut som en krympling när jag kommer hasande.


idag fick jag en fråga av ett barn på ca 8 år. "Vad vit du är! Är du alltid såhär vit?". han syftade på hyn i mitt ansikte. man blir så glad.



imorgon är jag ledig. jag och karin ska åka till ikea och köpa grejer till lägenheten. såg på fb nu att ikea idag tydligen hade stängt jätteplötsligt mitt på dagen pga av "tekniska problem". bombhot säkert. hoppas bomben låter bli att gå av imorgon och att de har öppet igen!


ska nu umgås med mina morföräldrar. de är asbra och jag gillar dem.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0