please don't make this harder

jag har nu jobbat färdigt på gruvan.. tills i augusti vill säga. fyra veckor ska nu avverkas på posten. ska bli nice. kommer dock att sakna alla vid gruvan. iaf nästan alla..

har bara lite fil att äta här och jag orkar inte gå till ica. för varmt. var ner till systemet och apoteket nyss. höll på att avlida. sjutk varmt och inte skugga någonstans på hela vägen hem. jakobsbergs ligger fan sjukt långt bort!

jag ska nu kolla vädret inför imorgon, om jag vågar. okej, det kan eventuellt komma helvetesmycket regn runt kl fyra på eftermiddan. kul då. ska man behöva ha gummistävlar på sig? eller vågar man chansa? FAN varför ska det regna just imorgon och på lördag och ingenting varken före eller efter? det måste vara min dåliga karma.

vider. jag hatar väder. det gör jag verkligen.

är nu så hungrig att jag ska ta det som är kvar av filen och sen gnaga på mina egna lemmar.

hade just ett bra samtal med julia. jag skrattade. hjärtligt. julias lilla bolag har fått en ny klient. I love it!

hon ska ha stövlar. jag borde kanske också. mina är dock så jävla stora i skaften att jag skulle behöva sånadär lock som man har på McDonaldsläsken. med hål i mitten. mina ben är alldeles för smala så annars regnar det liksom in. MYS!

nu är jag en glad tjej som väntar på att hennes syster ska sluta jobba och sen åka hem och mysa i soffan med systrar, kusiner och allt som där finns.

denna dag är värd ett litet <3

tacky, jag vet.



det finns förövrigt inte ord för ur mkt jag älskar what ever happened med Strokes. och imorgon smäller det!! åååh


adjö!

Kommentarer
Postat av: den farliga

även hur dödens allt verkligen kan låta, så får du mig att skratta iaf!

2011-06-30 @ 19:13:36
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0