är du fortfarande arg?

axel har spelat soundtracket till mysteriet på greveholm, vi har haft snöbollskrig, krossat gry i fotboll och blängt på SATC. a saturday well spend(-t? har helt tappat min engelska grammatik). fortsatt chillande står på agendan. är jättetrött på nåt konstigt sätt och orkar inte lyfta ett finger. än mindre orkar jag lyfta min kastarm sen snöbollsfighten, den är avliden för resten av helgen verkar det som. kul på måndag när jag behöver den som fan på jobbet.

nästa helg blir det sommartid! alltid lika fett.

mindre fett med sommartid: en timmes mindre sömn, och alltid, alltid är det en löningshelg man ställer om. plus att det blir mörkare på morgnarna. det är sjukt ofett och påminner mig om att jag måste köpa glödlampor till lägenheten om jag inte vill leva i grottmörker.


jag funderar på att göra något för att lätta upp min tillvaro under maj månad. en liten "ladda batterierna"-grej inför sommaren som just nu står inför mig som ett enda långt arbetspass. ska bara höra av mig till gruvan och försöka stjäla åt mig timmar så det räcker till hyran och tio paket nudlar..

heh


0% peppenergi. 95% kissnödig, 5% ångest.

om jag någonsin är helt ångestfri?

hardly ever.



adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

En liten weekend i Linköping kanske :) Måste ha känts bra att vinna över Gry, skönt att slå nån som är riktigt bra ;)

2011-03-19 @ 16:40:05
Postat av: Felicia

allt bra?

2011-03-19 @ 16:49:44
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/
Postat av: tina

Var gärna med i dagens blogg i min blogg :)

2011-03-19 @ 17:28:45
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0