come on skinny love just last the year

tröttare än tröttast.

på jobbet satt jag och vaggade fram och tillbaka och bara räknade ner tills klockan skulle slå halv sju och jag kunde åka hem.

väl hemma fanns det ingen mat. är nu alltså både hungrig och jättetrött.

har petat i blondering i lillasysters hår. det blir... blondt! awfully blondt. kan hända att det behövs vissa korrigeringar, men det får vi ta till helgen.

att det är fredag redan imorgon är för mig svårt. veckan har gått så otroligt snabbt! jättehärligt såklart, men ändå. tänk om alla veckor kunde gå såhär snabbt. vad skönt det skulle vara!


har ganska mycket funderingar jag skulle vilja skriva ner just nu faktiskt. men jag orkar bara inte. galet!


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0