e de fel på mig?

varje gång jag ser dig exploderar det nånting inom mig.. och inte är det på nåt bra sätt menat. linda bengtzing är inte en favorit. har aldrig varit, kommer aldrig att bli. människor som tar så mycket plats och samtidigt gör ett seriöst intryck blir små i mina ögon. så visst exploderar man lite på insidan (eller, imploderar då kanske snarare) när man ser henne. speciellt i gula, lårhöga stövlar.

pain.

fredrik säger att eric saade vann.

fjortisarna har sänkt sverige, än en gång.


oh my God, oh my God what a wonderful surprise (NOT)




adjö



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag föreslår åldersgräns på röstningen. Småtjejerna drar återigen ner oss i fördärvet!

2011-03-14 @ 08:25:55
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0