I throw my hands up in the air sometimes

jordbävning och tsunamivåg i japan. i tokyo. axels bror bill mår bra men är fast på platsen han befinner sig och kommer inte hem över natten. kewl. mitt i allt vider skulle jag nog ändå tycka att det vore lite coolt (missförstå mig rätt nu) att uppleva en sån grej. inget som händer på vår sida jordbollen liksom.

är feberfri och har friskförklarat mig själv. är fortfarande öm, men har förlikat mig med tanken att vara det fram till min trettioårsdag eller så, för vad det verkar kommer det inte ge med sig än på ett tag.


jag är nästan lite sugen på att åka till falun och kolla på världscuptävlingarna i längskidor nästa helg. kasta hårda saker på och sanda spåren åt northug och sånt lajbans. han är förövrigt med på skavlan ikväll.

jag brukar inte vara intresserad av skidor för fem öre, men efter söndagens överdos så känns det inte fullt lika dötråkigt längre. att jag vill se det live är för att jag vill se hur sjukt fort det faktiskt går.


erika och millis kollar på grease 2, alla filmer ever mades' lågvattenmärke. jag ska fortsätta läsa i min katastrofbok och hoppas att uma thurman som köpt filmrättigheterna kan snickra ihop rullen nån jävla gång! (skulle varit klar 2008, I mean c'mon!)


adj-hö

Kommentarer
Postat av: Minea

Jooooo! Kan vi inte göra det! Antar att du inte menar det du skriver 100 %, men det vore ju härligt att dra upp till Falun.. kom igen! Jag är på, på, på! :D



Skönt att det är frisk btw! :)

2011-03-11 @ 16:02:16
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh jag vill också ju! Fan att jag inte kan åka hem nästa helg :(

2011-03-11 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0