i was sick and tired of everything

nu är det HELG!

efter en mycket chill arbetsdag sitter jag nu hemma hos familjen min och väntar på att tacopajen ska bli klar. musse har en hårfärgning i. en brun. det blev inte så bra det vi gjorde igår. från och med nu ska jag aldrig mer ställa upp på att bleka hår. jag ska heller aldrig mer bleka mitt eget. eller jo, om min plan jag har går som jag vill så kommer jag det, men inte hela håret.

det har varit vår i två dagar nu. och jag mår piss i kroppen. är så trött att jag mår illa och magen svider som om jag druckit ättika till frukost. känner mig som en liten larv. en såndär vit stor och tjock larv som man kan hitta om man gräver lite på en viss plats här på vår gård. de ser ut typ som.. jätteräkor. äckligt men sant.


jag är en person som måste lära mig att se framåt istället för bakåt.

ville mest bara konstatera det för mig själv och för alla.

jag är dålig på framtiden.



nu ska jag peta naglarna. rolig info, men de är svarta av gruvsmuts och jag gillar inte att vara skitig.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0