if you want me I'm your country

Fika och mat med Snaffe idag. det var väldigt trevligt, trots att hon måst stå ut med min matlagning.. hon lever iaf, annars är det nån annan som skriver sms från hennes telefon i detta nu.

lyssnade igenom strokes senaste platta som kommit ut på spotify nu. det låter bra fan! dock inte lika bra som de förra. klart ett lågvattenmärke för strokes, men det betyder inte att det är dåligt!

imorgon börjar allvaret på jobbet. fifan! staffan ska lära mig köra ut post. han hade varit och sett hur många lingon finns det i världen i helgen och sa att han hade lärt sig ett och annat om hur han ska lyckas lära mig köra.. hrm.. nu ikväll jobbade jag med micke. det gick bra och jag skrattade ovanligt mycket! lite hemlisar och personliga anekdoter byttes. alltid kul att lära känna en ny person lite närmre!

imorgon ska det tydligen bli varmt och vår på riktigt. skönt! måste komma ihåg solglajjorna när jag kilar till jobbet.

börjar inte förrän typ kvart i elva imorgon. sköönt! slutar inte förrän halv sju dock. osköönt!



adjö


Kommentarer
Postat av: Sara

Visst lever jag! och cancer fick jag inte heller..

2011-03-21 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0