left righ in the dark

okej people, jag tror fan jag är sjuk! fryser, är öm, hostar, känslig i huden, sådär stereotypiskt febrig. det är ingen hög feber jag har, men erikas började låg och blev sen hög.

en bra idé att ringa till jobbet och sjukanmäla sig? om inte annat så verkar det ju vara väldigt smittsamt eftersom jag fick erikas efter bara knappt fyra dagar.. inte snällt att gå och febra ner hela posten liksom.

väntar på att mamma ska vakna (jobbat natt) så att hon kan ge mig råd.


dagens mission va ju egentligen att boka klipptid, men bara tanken av en kam som raspar runt i hårbotten gör att jag grinar lite. och en sax! tänk om den gör illa örat! ååååh

nej, frisk är jag nog inte.



nu ska det dock handla om trevligare saker: igår ringde jag TRE viktiga samtal på jobbet! och jag var inte ens rädd!


äh, vem förösker jag lura. jag är sjuk och det suger.


adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Satt och pluggade 8 timmar med en febrig kompis så jag lär väl också åk dit :( vi gav upp när hon försökte sudda bort bläck

2011-03-08 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0