never say never

jag önskar att jag hade sovmorgon imorgon. det har jag inte. tjugo över sex måste jag vara ur sängen. uh. ska sortera och ställa upp post "sen får du gå och klippa dig" som micke sa. "..för det behövs!" sa han sedan. och ja, jag ska klippa mig imorgon mellan passen. det ska bli skönt, dock måste det i en toning också nåt tag. jag har utväxt och det egna som kommer upp ur skallen ser grått och trist ut. att det är så illa att de manliga kollegorna börjar gnälla, då är det i grevens tid!

hade jag inte jobbat imorgon hade jag och mamma åkt till stockholm. jag förbannar att jag jobbar imorgon, men det behöver jag nog inte ens skriva.


livet suger lite när taklampan gått sönder och det är mörkt ute.


äta, sova, vakna, äta, jobba, klippa mig, äta, jobba, äta, sova.

där har ni min agenda kommande 28 timmar.



adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Trodde det var igår du ville till Stockholm?

2011-03-17 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0