om två i rad hör hjärtans slag



vad kan tänkas gömmas under detta täcke? is it a bird, is it a plane? is it a basset?



ska snart duscha och svida om för att åka på lägenhetsvisning. i mitt huvud kommer det ta typ fem, max tio minuter. det enda som ska kollas är att placet är beboeligt, att inga kranar läcker (är vidrigt trött på det nu!) och bara en överblick av planlösningen. hoppas grabben har städat.

har skrattat så jag är helt slut i halsen. mamma hittade en berättelse skriven av en kanske typ sexårig Johanna. "det vita fölet" hette den. mer särskrivningar och felsyftningar får man leta efter. guld!



även denna är ganska awesome. kanske något som borde återupptas? av ordvalet i artikeln att döma så har vi nog att göra med ett plagiat från låt säga sala allehanda. men ingen läser ju den ordentligt anyway så..


sugen på ny arbetsvecka? lika sugen som en dammsugare med avklippt sladd...


adjööö

Kommentarer
Postat av: Karin

HAHA jag gråter av skratt! Känns lite som ett plagiat ja..vet inte vart tyttbo ligger och visste det definitivt inte då. Hittade lite smaskiga saker när jag rensade skrubben hemma förut, lappar hem från skolan (oss) till Emils föräldrar om att han inte satt stilla i osv..han var väl ca 2 typ. Vi var snälla små barn vi ;)

2011-03-06 @ 19:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0