you gave my heart some loving to

okej, nu känns det inte helt hundra inför jobbet imorgon. Det är bestämt över huvudet på mig att jag ska köra en extra tur, där jag aldrig övat, och aldrig över huvudtaget ens varit!!! åååh vad nervöst! att folk sen får damp när posten sen hamnar lite fel gör ju inte det hela bättre. och som om det inte vore nog så jobbar inte micke imorgon, som ju kommit att fungera som min lilla livlina eftersom man kan fråga exakt hur dumma frågor som helst, han är ändå dummare. heh (förlåt M).

sitter nu på eniro och "pluggar" in gatunamn och nummer. som tur är så är det inte så mycket, så jag ska nog klara mig på nånstans mellan en halv och en timme.

här kommer förövrigt dagens roligaste/sjukaste/vadfanhände:



hahaha! De ska alltså på fullaste allvar döpa sin nye son, Svens lillebror, till Tupac!! Sven och Tupac!!

När jag såg det var jag snabbt tvungen att tänka efter så att det inte var 1a april. och det var det ju inte. herregud!


sen måste jag även stjäla majas facebookstatus: "We are not without accomplishment. We have managed to distribute poverty equally." Nguyen Co Thach, fd. utrikesminister Vietnam  

kommunism är amazing. eller?

hrmp.

nu ska jag be en liten bön att allt ska gå bra imorgon och att jag ska slippa irra runt vilse i sala i postbilen. vilket skräckscenario!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0