we can make it happen

dag tre i influensaveckan. erika är fortfarande sjuk (dag 6 med feber, sjuuukt länge!) och millis blev det imorse. pappa går på alvedon och mamma har börjat hosta. härliga tider! ser inte fram emot denna helg. kan hända att det smygs in till lägenheten och hittas på roligare saker än att passa en gnällig liten hund och laga mat åt de andra.

har faktiskt varit feberfri hela dagen, men är sjukt öm i kroppen och ögonen (?!). mor säger att det är typiskt influensa. jag säger att hela skiten är jävligt typisk faktiskt.

att det dessutom snöar utanför fönstret gör en ju inte frisk fortare precis..


åt just 15-20 ostbågar. har i stort sett bara levt på skitmat de senaste tre dagarna. min mage hatar mig, men eftersom jag hatar den allt jag förmår så går det ju typ jämnt ut.


jag har klippt av naglarna. det känns tomt. klipptiden (för håret) jag tänkt boka den här veckan försvann som genom ett trollslag och det kan ta hur lång tid som helst innan lucka finns igen i mitt schema om det vill sig illa. damn!


ska nu bläddra genom ikeakatalogen och drömma om pengar.

adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0