we were both too young

ååååaaaaahhhh, låter det när jag lägger upp mina ömma fötter och ben på soffan. efter två arbetspass och ett diskberg jämförbart med babylons torn avklarat ska jag nu chilla resten av kvällen. streama serier och kolla på blue bloods.


min blogginspiration känns lite i dvala just nu så jag känne rmig mest tråkig när jag sätter mig här. jag gör inte spejsiga grejer om dagarna (jämfört med erika som spydde på ekebys skolgård igår. hehee).

the ark på kulturnyheterna. denna musikaliska kärlek som svävat likt ett mantra över ens tonåriga liv och som nu ska gå i graven. jag har aldrig älskat the ark lika intensivt som t ex jeff buckley eller broder daniel, det har liksom varit en tryggare kärlek. alldeles som att jag visste att de älskade mig tillbaka. en fast punkt i tillvaron på nåt sätt. jag måste se dem en sista gång. det bara måste jag.


nog nu.

yoghurt och one tree hill!

adjö


Kommentarer
Postat av: erka

elakt, det var inge kul ;(

2011-03-17 @ 16:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0