why is it so, we die just like copys?

de där morgnarna när man inte har bråttom ens litegrann är nog de bästa som finns. idag är en sådan. sov tills jag vaknade (09.00. svagt), läste lite i boken jag lånat av minéa (fantomerna av klas östergren. som jag förövrigt inte har fattat än) och ätit lyxfrukost (bland annat det godaste just nu: knäckebröd med smör, räkost, gurkskivor och svartpeppar på. aaah!).

ska snart sopa ihop mitt lata jag och springa ett ärende åt mamma. får alltid svår ångest när jag kommer in på ställen som typ hud o friskvårdsverkstan eller liknande (det är dit jag ska för övrigt). man känner sig alltid så kass för att man själv inte har minsta lilla tillstymmelse till lyster i fejjat. här var det trälig, blek, lätt flammig och jävligt känslig tråkhud, utstrålar jag till en 49876728ggr fräschare hudterapeut.

men ibland undrar jag vad som verkligen är viktigt.


min familj har åkt på shoppingspree och jag får inte följa med, för jag ska jobba. fan. ska dock hem och slinga musses hår ikväll. får typ tredagarshelg den här veckan. värt att fira!



nej, nu ska jag rycka upp mig med rötterna som jag nog lyckats gro här i sängen.


på återseende.

Kommentarer
Postat av: Minea

Hahaha! Jajustja, den boken har du... ehrm. om du vill kan du ju behålla den, för efter min rensning av bokhyllan så har den tyvärr inte kvar sin plats längre.. och hamnar troligtvis i förrådet om jag får tillbaka den :P Hehehe!

2011-03-03 @ 11:46:46
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0