blood on the tracks

imorgon jobbar jag endast typ två o en halv timme! craazy! känns som att man inte gör annat än hänger kring och i den där gruvan...

idag såg en av mina gäster en stor orm på området. ångest! mörker, trånga gruvgångar, djupa schakt och en klaustrofobisk hiss är inga problem. men om det ska börja glida runt ormar runt fötterna på mig blir jag lite lack faktiskt!


jag behöver lyssna på musik för att få tillbaka känslor i min kropp. jag har fungerat som en maskin lite för länge nu.

någon som fungerat i övrigt väldigt länge nu är bob dylan. 70 långa bazzt fyller han idag och det tycker jag är bra! snart bara en månad kvar tills det blir ett live encounter!!


men eeh. jag är trist ikväll, så jag signar ut.

slut



Kommentarer
Postat av: Linnéa

VAR var ormen?!? Så att man kan vägra gå till den delen av området hela sommaren...

2011-05-25 @ 08:07:11
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/
Postat av: Minea

EN ORM?!?!?!?!?!?!?!! Ehrm.. jag tror att gruvan blir utan guider i sommar... uuuuugh.

2011-05-25 @ 09:34:24
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0