i'm a holy fool

var helt säker på att jag skrivit ett inlägg idag. å andra sidan har jag idag levt på enbart glass, så man ska inte ta det jag tror och säger på allvar just nu.

faktum är att jag just ramlat ner från sockertrippen och faktiskt mår riktigt kass. så barn, när ni är ensamma hemma och det inte finns nåt att äta: glass ersätter inte mat!! don't try this at home om nu inte vill känna på livet som diabetiker..

okej, ledig även på onsdag fick jag ett telefonsamtal som sa. skönt juu! på torsdag blir det dock en stenhård dag vid gruvan. minéa o andreas, jobbar ni då?

imorgon fortsätter jakten på fancykläder. denna gång i mälarstaden.

en person på min facebook har just bytt profilbild. den är hideous, fruktansvärd och jag skrattar högt när jag ser den. jag älskar att skratta åt den personen. jag är inte alltid en snäll människa.


klockan är efter 21 och jag är yr. ramlar snart av stolen. idag fick jag dessutom den där konstiga domningskänslan i armarna och det där dundret i öronen igen. äckligt. jag är on the edge.


adjö

Kommentarer
Postat av: Minea

Jobbar inte då, inte vad jag vet.. men vem vet, kanske får ett telefonsamtal från Kinga idag :) Btw så är hålen i tröjan helt ihopsydda! Tjoo! :D

2011-05-17 @ 10:22:58
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0